Jeszcze do niedawna dywany były spotykane jedynie w mieszkaniach i domach prywatnych. Z biegiem lat zaczęły pojawiać się w takich miejscach jak przedszkola, hotele czy restauracje. Po jakimś czasie pojawiły się również w biurach, które dotychczas kojarzone były raczej z wnętrzem schludnym, ale dość surowym. Na podłogach królowało linoleum, płytki, a w najlepszym wypadku panele. Współcześnie jednak pracodawcy i pracownicy coraz bardziej dbają o aranżację swoich miejsc pracy. Zarówno w dużych korporacjach, średnich i małych firmach, a obowiązkowo już w start-up’ach coraz większy nacisk kładzie się na to, by siedziba była designerska. Pojawiają się obrazy, kwiaty w pięknych donicach, nowoczesne meble i oświetlenie, a także dywany na podłogach.

Czy warto mieć dywan w biurze?

Wiele osób, które go posiadają uważają, że tak. Dywan w miejscu pracy jest elementem oryginalnym, wciąż należącym do rzadkości. Pełni funkcję dekoracyjną – urozmaica wnętrze kolorem, dodaje ciepła, umila klimat i ożywia pomieszczenie. Dzięki temu pracownicy czują się lepiej, co bezpośrednio przekłada się na efekty ich pracy. Niewątpliwie też dobrze dobrane dodatki, jak właśnie dywany dostępne na www.carpetforyou.pl wpływają pozytywnie na wizerunek firmy. Są również doskonałym elementem do wydzielania poszczególnych stref, np. strefę pracy, spotkań przy kawie czy relaksu.

Jaki dywan wybrać?

Wystarczy spojrzeć chociażby na ofertę sklepu Carpet For You, by przekonać się, że wybór jest naprawdę duży. Wybrany model powinien być jednak dostosowany do całej aranżacji pomieszczenia biurowego. Można zatem zdecydować się na nowoczesne wzory geometryczne lub postawić na klasyczne monochromatyczne motywy. Jeśli chcemy, by dywan był zauważalny, to warto wybrać wzory kwiatowe i orientalne. Jeśli natomiast chodzi o materiał, to w biurze zdecydowanie lepiej sprawdzą się dywany płaskotkane, aniżeli typu shaggy, głównie z uwagi na ich pielęgnację i utrzymanie w czystości.

About the author

Cichy pisarz