Jak reklamować swoją firmę w sieci internetowej? Najlepiej za pomocą linków sponsorowanych: reklam umieszczonych w wyszukiwarce. Taka forma pozyskania nowych klientów, uzyskania popularności jest bardzo skuteczna. Oczywiście najlepszym narzędziem, które emituje reklamy, jest Adwords. Jest to system, który pozwala na tworzenie, publikację i analizę skuteczności reklam. Umiejętne użycie programu pozwala uzyskać bardzo dobre rezultaty. W AdWords można stworzyć linki sponsorowane w formie graficznej, tekstowej, a nawet spoty reklamowe. Reklamy wyświetlane są na stronach internetowych oraz kanałach YouTube. Jest to narzędzie, które w odpowiednich rękach może bardzo szybko poprawić widoczność i obroty firmy.

Linki sponsorowane zalety

Kampania w Adwords ma wiele zalet. Bez wątpienia można do nich zaliczyć:
szybkie działanie – po utworzeniu i opłaceniu kampanii, reklamy pojawiają się natychmiast;
płatność tylko za kliknięcia – niezależnie od ilości wyświetleń reklamy, opłata pobierana jest tylko za kliknięcie;
ustalenie budżetu – to od Ciebie zależy, ile pieniędzy chcesz przeznaczyć na reklamę;
pełna kontrola nad frazami kluczowymi i treścią – AdWords nie narzuca treści czy fraz kluczowych. Umiejętnie zbudowana reklama znacznie poprawia wizerunek firmy;
zasięg – reklamy Adwords wyświetlają się w wyszukiwarce Google, która obsługuje 95% wyszukiwań w polskim internecie.

Formy reklam Adwords

Reklamowanie strony internetowej, firmy, bloga, serwisu internetowego, forum itd. może odbywać się za pomocą poszczególnych form. Podczas tworzenia kampanii reklamowej w AdWords można użyć poszczególnych form reklamy:
linki sponsorowane w formie tekstowej – wyświetla się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google, składa się z nagłówka i tekstu. Reklama tekstowa może znajdować się także na poszczególnych stornach różnych serwisów czy blogów;
forma graficzna – reklama obrazkowa, wyświetlana na stronie Google, witrynach internetowych, blogach, forum, czy skrzynkach Gmail;
forma multimedialna – reklama w formie filmiku, spotu, również wyświetlana na różnego rodzaju stronach internetowych czy kanałach YouTube;

Jak widać, warto skorzystać z linków sponsorowanych, gdyż reklamy wyświetlane są na wielu milionach stron, co znacznie poprawia popularność przedsiębiorstwa.

About the author

Cichy pisarz